لوازم خانگی افراکالا لوازم خانگی افراکالا .

لوازم خانگی افراکالا

کولرگازی 30000 سرد سامسونگ مدل AR30KCFU سری مکس

کولر گازی 30 هزار مکس Max سامسونگ Samsung سرد


سیستم شستشو اتوماتیک اواپراتور (پنل داخلی)، سیستم تولید سرمایش سریع Turbo Cooling

محافظ کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق، سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی (energy saving)

کولر گازی اسپلیت سامسونگ Samsung مکس Max 30000 سرد
کولر گازی مکس سامسونگ دارای ظرفیت 30000 btu/h فقط دارای عملکرد سرمایشی می باشد و کلاس مصرف انرژی دستگاه نیز B می باشد. کولر گازی سری مکس سامسونگ دارای سیستم های Turbo Cooling (سرمایش سریع) ، سیستم Good Sleep II (خواب راحت) ، سیستم Energy Saving (صرفه جویی در انرژی) ، سیستم سلامتی نقره ای ، سیستم کاهنده رطوبت ، جهت دهنده اتوماتیک باد خروجی بالا و پایین ، دارای فیلتر های Catechin ، فیلتر Full HD ، فیلتر Deodorizing ، تمیز شوندگی خودکار ، شروع به کار خودکار ، سیستم زمانبندی یا تایمر ، بادزن اتوماتیک و نیز کنترل از راه دور می باشد.

کولر گازی مکس سامسونگ
ویژگی های کولر گازی 30 هزار مکس Max سامسونگ Samsung سرد


هوای همیشه تازه و سالم
در سری مکس کولر گازی های سامسونگ هنگامی که لامپ LED کولر شما به رنگ آبی شود، این اطمینان را از تمیز بودن هوا محیط اطراف به شما می دهد و می توانید با خیال آسوده تنفس کنید. زمانی که حالت MPI فعال شود و LED آبی رنگ را مشاهده کردید روند تصفیه ی هوا آغاز می شود به طوری که شما همیشه هوای تازه و سالم برای نفس کشیدن خواهید داشت.

حداکثر آسایش با سیستم خودکار کنترل دمای محیط
با تعبیه فناوری تثبیت کننده دمای هوا در سیستم داخلی کولر گازی مکس سامسونگ ، دمای محیط اطراف شما همیشه به شکل یکنواخت خنک نگه می دارد. همچنین این سیستم به صورت خودکار از طریق کنترل ولتاژ، از کولر گازی شما در برابر نوسانات برقی برای جلوگیری از قطع ناگهانی برق، محافظت می کند.

حفاظت از کمپرسور در برابر نوسانات برق
کولر گازی 30000 مکس سامسونگ نوسانات ولتاژ را تا 25% تحمل کرده، بدون اعمال بیش از حد فشار بر روی کمپرسور و این قابلیت برای مناطقی که دارای تجهیزاتی با ولتاژ ناپایدار هستند بسیار مورد مناسبی می باشد.

فیلتر هوای هوشمند
فیلتر هوشمند کولر گازی مکس سامسونگ زمانی که به تمیز کردن نیاز پیدا نماید ، از طریق نور آبی رنگ پس از تقریباً 500 ساعت کارکرد، به کاربرهشدار می دهد. گرد و غبار و آلودگی هایی که بروی فیلتر هوا می نشینند ، باعث عملکرد نادرست کولرگازی شما می شود و باعث پرورش ویروس ها و در نهایت آلودگی هوا می شوند.

تحمل بالای دما
کولر گازی مکس سامسونگ با بهره گیری از کمپرسور روتاری Ultra Tropical Rotary Plus TM برای آب و هوای بسیار گرم و حاره ای طراحی شده است، طوری که کمپرسور UTR Plus TM امکان کارکرد کولر را حتی تا دمای 60 درجه ی سانتیگراد فراهم می کند.

طراحی باریک، خروجی قدرتمند
کولر گازی سری مکس سامسونگ نسبت به کولرهای هم رده ی خود 12% کوچک تر و 20% سبک تر است، در عین حال خیلی هم قدرتمند است. طراحی باریک منحصر به فرد آن سبکی، نصب آسان، و صرفه جویی در فضای خانه شما را تضمین می کند.

حفظ سلامتی با به کارگیری تکنولوژی فیلتر نقره
سیستم های تهویه مطبوع سامسونگ مجهز به فیلتر و سیستم تبخیرسازی با روکش فلز- نقره می باشند که موجب حفظ سلامتی شما در بلند مدت می شود. فیلتر پوشیده از نقره ، ذرات گرد و غبار میکروسکوپی، قارچ ها و بوهای نامطبوع را از بین می برد.

استفاده کاربری آسان
ریموت کنترل کولر گازی مکس سامسونگ با داشتن دکمه های بزرگ و لمسی، صفحه نمایش بزرگ، سایز مناسب و صفحه کلید دایره شکل، این امکان برای شما فراهم می آورد تا بتوانید به راحتی از دستگاه حود استفاده کنید.

حداکثر راحتی، حداقل هزینه
کولر گازی مکس سامسونگ بیشترین میزان سرما را با مصرف کمترین مقدار انرژی ارائه می دهد و دیگر لازم نخواهد بود برای راحتی و خنک شدن، هزینه بیشتری صرف کنید.. با 25% بهره وری بیشتر نسبت به رقبای خود، تفاوت زیادی در هزینه های مصرفی مشاهده خواهید کرد.

صفحه نمایش LED
شما براحتی می توانید با مشاهده ی صفحه نمایش LED تعبیه شده بروی کولر گازی از میزان دمای محیط خود مطلع شوید و هر زمان که اراده کنید و در هر جایی که قرار داشته باشید از طریق اعداد خوانایی که بروی دستگاه ظاهر می شود و از وضعیت کارکرد کولر گازی آگاه شوید.

مجهز به سیستم تمیز کردن خودکار
یک تهویه هوا باعث گسترش میکروب ها می شود به این علت که تفاوت دمای هوای داخل دستگاه و خارج آن، باعث ایجاد رطوبت می شود و این رطوبت می تواند میکروب تولید کند. کولر گازی مکس سامسونگ با علم بر این موضوع ، دستگاه را مجهز به سیستم تمیز کردن خودکار کرده است که بلافاصله بعد از روشن کردن دستگاه شروع به کار می کند، قسمت های داخلی آن را خشک نگه می دارد و بوی نامطبوع را از بین می برد و از گسترش میکروب نیز جلوگیری می کند.

آسایش Comfort Care
دمای مناسب موجب می شود تا راحتی و آسایش شما را به همراه داشته باشد و علاوه بر دمای مناسب، سطح رطوبت هم از عوامل دیگر این راحتی می باشد . کولر گازی سامسونگ با بهره گیری از تکنولوژی Comfort Care رطوبت و درجه حرارت اتاق را به صورت خودکار تنظیم می کند تا به سطح مطلوب برسد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۲:۰۰ توسط:باران15 موضوع: نظرات (0)